A Lexus mostantól az AutoWallis kínálatát gazdagítja!

Az AutoWallis a stratégiai célkitűzéseinek megfelelően továbbra is a gépjárműkiskereskedelem területén kívánja növelni jelenlétét, miután megállapodást kötött a Lexus márka értékesítéséről. Az első Lexus szalonját Győrben nyitotta meg, ezzel pedig harminc márkát képvisel a cég, amely így tovább gazdagítja portfólióját.
Az AutoWallis tovább növeli hazai kiskereskedelmi jelenlétét, miután megkötötte a megállapodást a Toyota prémium autómárkájával.
a Lexus értékesítéséről.
Az AutoWallis első Lexus kereskedése Győrben nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt, mellyel az AutoWallis tovább növeli piaci részesedését a prémium személyautók szegmensében. A 360 négyzetméter alapterületű Lexus autókereskedelmi- és szolgáltató központban a kiállítótér mellett helyet kapott egy szervizpont is.
A lépés megfelel az AutoWallis stratégiai céljának, mely szerint az organikus bővülés és akvizíciók mellett üzletfejlesztés útján is tovább kíván növekedni. Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának vezetője elmondta, hogy a megállapodás fontos mérföldkő az AutoWallis Csoport történetében, miután a vállalat a Lexus-szal kötött együttműködéssel harmincra növelte az általa képviselt márkák számát, és tovább növelte piaci jelenlétét a prémium autók szegmensében.
Nyugat-Magyarország jelentős vásárlói potenciállal rendelkezik, és a prémium járművek iránti kereslet is évről évre emelkedik - ezen piaci trendek és gazdasági tényezők figyelembevételével esett a választás Győrre. Antal Péter hozzátette, hogy szeretnének az ország többi régiójában is terjeszkedni, ezért keresik a további fejlesztési lehetőségeket is.
Az AutoWallis részvényeinek értéke ma 1,9%-kal nőtt, és az idei év során eddig összesen 2,9%-os emelkedést mutat.
A címlapkép forrása: Portfolio.
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ