A Coca-Cola egészségtudatos termékével valóban nagy sikert aratott, és ezzel a piacon is jelentős előnyre tett szert.

A Coca-Cola nem csupán az üdítőitalok piacán mutatott figyelemre méltó növekedést. Az Atlanta-i vállalat jelentős bevételre tett szert a Fairlife néven ismert, fehérjedús tejitalának köszönhetően. Az elemzők szerint a siker titka abban rejlik, hogy az utóbbi években az Egyesült Államokban drámaian megnőtt az egészségtudatos termékek iránti kereslet.
A Fairlife 2012-ben indult, mint a Coca-Cola és a Select Milk Producers tejtermelő cég közötti innovatív együttműködés eredményeként. A márka növekedése és piaci sikeressége után 2020-ban a Coca-Cola úgy döntött, hogy teljes mértékben átveszi a Fairlife-ot, és ennek keretében kezdetben 980 millió dollárt utalt át a korábbi partnerének. A megállapodás értelmében az akvizíció végső költsége a Fairlife piaci teljesítményétől függően változik.
Az italóriás 2022-ben bejelentette, hogy a Fairlife márkája forgalma átlépte az 1 milliárd dolláros határt.
A Coca-Cola legutóbbi eredménybeszámolója szerint a már kifizetett 980 millió dolláron felül a felvásárlás végső költsége 6,2 milliárd dollárral is kiegészülhet. Ez azt jelenti, hogy az ügylet összesített ára a 7 milliárd dollárt is meghaladhatja, ezzel pedig a The Coca-Cola Company történetének egyik legmagasabb értékű felvásárlási tranzakciója válhat.
A sikert elsősorban a Fairlife Core Power fehérjeturmix népszerűségének köszönheti a márka. Az ultraszűrt tejet - a rendes tejitalokhoz képest kétszer annyi fehérjét, de laktózt és cukrot nem tartalmaz - áruló Fairlife az egészséges termékek iránti megnövekedett keresetnek köszönheti az eredményeit.
Filippo Falorni, a Citi elemzője a CNN-nek kifejtette, hogy mi áll a márka iránti fokozott kereslet hátterében.
A Beverage Digest italipari szaklap legfrissebb adatai szerint a fehérjeturmixok piaca mára elérte a 6 milliárd dolláros nagyságot. Ezek az italok nemcsak táplálóak, hanem a közösségi médiában, különösen a TikTokon megjelenő trendek révén is népszerűségnek örvendenek. A felhasználók gyakran választják a Core Power vagy más Fairlife termékeket, amelyek hozzájárulnak az egészséges életmód népszerűsítéséhez.