Ez az autó már kétszeresére emelkedett az árban, mire megkapta a magyar rendszámát.

Zsánerében kicsit a Suzuki Splashre és a kései Chevy Sparkra emlékeztet egyterűs vonásaival. Szemből viszont mintha egy manga keresztrejtvény kutyaszereplője nézne ránk, a radarérzékelő fedele pont olyan, mint egy kiskutya kinyújtott nyelve. A tesztautó nekem határozottan sárgának tűnik, de a fényezés gyári neve lemon green. Fontosabb, hogy felár nélkül választható.
Az alapáras, ötajtós városi autó nyitása már telefon vagy okosóra segítségével is lehetséges. A műszerfalat kemény műanyag borítja, de a felület elegáns erezete és a bőrborítású, kényelmes fogású kormánykerék esztétikus díszvarrása barátságosabbá varázsolja az utasteret.
A felhasznált anyagok minősége összességében kielégítő, ám a kormánykeréken található gombok kissé olcsónak tűnnek ebben a talán megfizethetőnek szánt, ám valójában nem éppen olcsó kisautóban. Érdekes, hogy csak a vezető oldalon található akadályérzékelő az elektromos ablakemelő mellett, viszont a hátsó ablakok is motoros működtetésűek.
Széria a Comfort felszereltségben a 15 wattos vezeték nélküli töltőtálca, ami a másik két változathoz sajnos nem rendelhető. Mindig alapáras viszont elöl a 18 wattos USB-A és a 60 wattal töltő USB-C-csatlakozó. Az óracsoport 7,0 colos, ekkora felületen kényelmesen megjeleníthető mindaz, ami fontos a vezetéshez.
A körkamera kiváló minőségű képet biztosít a 10,1" képátlójú érintőképernyőn. A márka hagyományaihoz híven a kijelzőt gombnyomással 90 fokkal elforgathatjuk, azonban az álló és fekvő nézet közötti váltás nem igazán indokolt. Ennek az az oka, hogy a telefontükrözéssel futó navigációs alkalmazás nem nyújt nagyobb élményt az álló helyzetben sem, hiszen a kép nem változik meg jelentősen.
A BYD autói elöl hullámmintákkal játszanak, amelyek az óceán világát idézik meg. Az ajtóbehúzókban rejtett tárolóhelyek találhatók, ahol apróbb tárgyakat elhelyezhetünk, ezzel tovább bővítve az első ülések közötti, okosan megtervezett rakodófelületet.
Első ránézésre kissé zavaros lehet a ventilátor fokozatainak állítása, hiszen a végső értékeknél nem a levegő áramlását csökkented vagy növeled, hanem vagy teljesen leállítod, vagy a maximumra kapcsolod. A két állapot között azonban a fokozatok megnyomásával képes vagy a hatos fokozatú, dühöngő ventilátort egy nyugodt kettes szintre szelídíteni. Érthetetlen, hogy a beállított hőmérséklet miért nem jelenik meg Celsius-fokban az autó kijelzőjén, miközben a karosszéria dőlésszögéről pontos információt ad.
A menü magyarítása helyenként hagy kívánnivalót maga után, például az "tett mérföldek" felirat az utak végén, de összességében sokkal jobban sikerült, mint amit más helyeken tapasztaltunk. Ami a középkonzoli kapcsolókat illeti, sokkal praktikusabb lenne, ha nem billenteni kellene őket, hanem térdmagasságban nyomhatnánk meg, akárcsak a hangerő-szabályozónál a némításhoz.
Ázsiai kisautótól figyelemreméltó, hogy mindkét háttámlán van zseb a hátul utazóknak. Akiket kellemes térbőség vár. A lábtér nyurga embereknek sem reménytelen és a fejnek is van hely, ha legfeljebb 185 centisre nőttél. A lábfejed befér az első ülés alá, a zakónak-kabátnak gondoltak akasztóra és mind a három kapaszkodó csillapítottan simul vissza a tetőkárpitra.
A hátsó lökhárító és a második sor üléstámlája közötti tér viszonylag korlátozott, ugyanakkor a csomagtér aljának mélysége jelentősen hozzájárul a térfogat növeléséhez. A csomagtartó kapacitása 308 és 1037 liter között mozog. Érdekes módon, a kalaptartó hiánya kissé furcsa, de valóban nem található ilyen elem a kocsiban.