A Tesco kihívást intézett az Aldihoz – Íme, az új fejlemények!


A brit Tesco eladásai jelentős mértékben emelkedtek, felülmúlva a várakozásokat, főként a prémium és saját márkás termékek iránti kereslet növekedésének köszönhetően - számolt be róla a Bloomberg.

A brit kiskereskedelmi óriás, a Tesco, csütörtökön közzétette legújabb hivatalos közleményét, amelyből kiderül, hogy a május 24-én záruló negyedév során az Egyesült Királyságban a cég összehasonlítható alapon mért forgalma 5,1 százalékkal nőtt. Ez a szám lényegesen túlszárnyalja az elemzők által előrejelzett 3,9 százalékos növekedést.

A vállalat az utóbbi hónapok során jelentős piaci részesedésre tett szert a versenytársaival folytatott versenyben,

Miután az Aldihoz hasonló diszkontláncokkal szembeni árképzési megközelítése sikeresnek mutatkozott, fontos megjegyezni, hogy ez a taktika alacsonyabb profitmarzsokat vonhat maga után.

A Tesco, akárcsak más kiskereskedelmi vállalatok, komoly kihívásokkal néz szembe a brit kormány által bevezetett magasabb adók és a minimálbér emelése miatt. Ezen kívül a brit fogyasztók bizalma is csökkent, amit a növekvő háztartási kiadások és az amerikai vámok okozta ellátási lánc zavarai is súlyosbítanak. A Brit Kiskereskedelmi Konzorcium legfrissebb, kedden közzétett jelentése szerint májusban a brit kiskereskedelmi eladások a leglassabb növekedési ütemet produkálták az elmúlt fél évben.

Related posts