A világ egyik legnagyobb médiaügynöksége megszüntette a kapcsolatát Meghan Markle-lal, ami komoly hírként robbant be a köztudatba. Az okok mögött különféle spekulációk állnak, és sokan kíváncsiak arra, hogy mi vezetett ehhez a döntéshez. A hercegnő jövőbe

A világ egyik legbefolyásosabb menedzsmentcége elfordult Meghan Markle-től: a Page Six szerint a WME (William Morris Endeavor) ügynökség ejtette a hercegnét.
A források szerint Markle már több mint egy éve nem találkozott személyesen az ügynökség vezetőjével, Ari Emanuel-lel. Bár elméletileg folyamatosan kapcsolatban állt az ügynökeivel, az iparági pletykák arról szólnak, hogy túlzott elvárásai miatt nehézkessé vált a közös munka.
Egy belső forrásra hivatkozva
miután a hercegné egy sürgős meetinget követelt, és azonnali terveket várt el a jövőjére vonatkozóan. Hogy ez a saját projektjeire vagy az Archewell alapítványára vonatkozott, az nem világos, de a forrás szerint ez volt az a pont, ahol Emanuel végleg kihátrált mögüle.
A pletykát egy másik forrás is megerősítette.
A hír éppen a kétgyermekes anya új Netflix-lifestyle műsorának, a With Love, Meghan-nak a debütálása előtt érkezett, amely jövő héten startol. Meghan Markle alig egy éve állapodott meg a WME ügynökséggel, és az ő ügyeit két hollywoodi nagyágyú, Brad Slater és Jill Smoller intézi. Slater Dwayne "The Rock" Johnson, míg Smoller Serena Williams ügynöke is, így nem csoda, hogy Meghan mögött erős támogatói háttér áll.
Egy alternatív iparági forrás alapján úgy tűnik, hogy noha az ügynökség hivatalosan még mindig kapcsolatban áll Meghan-nal, személyes ügyeivel már biztosan nem foglalkoznak.
Markle az utóbbi hónapok során lelkesen dolgozott azon, hogy újjáélessze saját imázsát a közösségi platformokon. Ugyanakkor
Az új név körüli helyzet igencsak bonyolult, hiszen az As Ever név már 2017 óta egy New York-i ruházati vállalkozás védjegye, míg a logó egy spanyol kisváros emblémáját idézi. Jelenleg még nem tisztázott, hogy a vita hová vezet majd, de a fejlemények követése izgalmas kihívásnak ígérkezik.
A Page Six értesülései szerint az üzleti kihívások még korántsem zárultak le Markléval kapcsolatban. Állítólag a Netflixszel együttműködve dolgozik egy új termékvonalon, de a legjobban reklámozott terméke, a saját készítésű lekvárja, sajnos még hónapok múlva válik elérhetővé.
Meghan Markle nem az első olyan személy Hollywoodban, akit nehéz esetnek tartanak, de a vele együtt dolgozók eddigi tapasztalatai alapján a hercegnő körüli feszültségek nem csupán véletlenszerű nézeteltérések.
A volt munkatársai közül többen egy szűkös közösségben Sussex Survivors Club néven emlegetik magukat, ezzel is kifejezve, milyen kihívásokkal kellett megküzdeniük a vele való együttműködés során.
Markle mindig tagadta ezeket a vádakat, de az egykori sajtófőnöke, Jason Knauf nemrég az ausztrál 60 Minutes-nek azt mondta, továbbra is kiáll az eredeti állításai mellett.
Knauf véleménye alapján Meghan Markle egyedülálló és figyelemfelkeltő személyiség, aki életének minden szakaszában igyekezett kihívásokkal szembenézni. A hercegné stílusa és megközelítése a közszerepléshez mindig is különleges figyelmet kapott, hiszen képes volt a hagyományos értékeket modern nézőpontból újraértelmezni. Kiemelkedő szerepet játszik a társadalmi kérdésekben is, amelyekkel bátran foglalkozik, így nemcsak a divat világában, hanem a közéletben is jelentős hatást gyakorol.
Egy másik alkalmazott pedig azt mondta, Markle "következetesen zaklatta és próbálta aláásni az önbizalmát".
A WME továbbra is képviseli Meghant és az Archewell alapítványt, azonban a hollywoodi elit ügynökség érdeklődése a hercegné iránt egyre inkább csökken.